searching

Pengunjung

Follower

Minggu, 26 April 2020

Via Vallen Marai Cemburu

Nggumun lungguh jejer kowe
Tak gagas tanganmu sibuk dolanan hape
Mbok yo rodok nglirik aku
Opo ra ngerti yen aku kangen sliramu
Wingi kowe uwis janji
Kebiasaanmu ora bakal mbok baleni
Ngamplah olehku ngandani
Po ra kesel ben metu ngobahne driji
Pengen mbanteng hapemu
Lan tak taleni tanganmu
Supoyo kowe ngerti
Gede roso tresnaku
Sayang nggagaso aku
Pengen mbanteng hapemu
Lan tak taleni tanganmu
Supoyo kowe ngerti
Gede roso tresnaku
Sayang nggagaso aku
Pengen mbanteng hapemu
Lan tak taleni tanganmu
Supoyo kowe ngerti
Gede roso tresnaku
Sayang nggagaso aku
Pengen mbanteng hapemu
Lan tak taleni tanganmu
Supoyo kowe ngerti
Gede roso tresnaku
Sayang nggagaso aku
Pengen mbanteng hapemu
Lan tak taleni tanganmu
Supoyo kowe ngerti
Gede roso tresnaku
Sayang nggagaso aku
Pengen mbanteng hapemu
Lan tak taleni tanganmu
Supoyo kowe ngerti
Gede roso tresnaku
Sayang nggagaso aku
Sumber: Musixmatch


Tidak ada komentar:

Posting Komentar